torsdag 30 oktober 2008

Dax För Liiite Avkoppling (!?) Kanske

Ja nu har jag städat köket (såg ut som någon typ gått i sömnen o använt allting som va där...hehe kanske va de så oxå) Sen har jag tvättat eller jag håller på. Det är nu 2:a maskinen oh torktummlaren är på. Ville egentligen INTE använda den. Men tycker kläderna blir så satans stela när man hänger upp dom för att torka. Så nu blev det bara att jag slängde in dom dära. Och bara för att de ska bli lite lättare. Det torkar fortare och då kan jag fortare vika och lägga in allting. Så det är gjort. Man kan inte göra så mycket när Patric sover heller. Visst ja kan städa Essas rum..Där inne finns de kläder med. Lite av de ja tvättade igår o de la ja bara in på hennes lilla fotölj. Meeen de ska ju som sagt städas o göras fin där inne med... Jag fyller ju år snart. Så jag vill gärna ha klart allting tills dess. Det måste det bara vara. Det får inte ta längre tid nu. Men tyvärr gör det de. När man måste renovera hallen. Så det har visserligen gått väldigt sakta. Men de kommer saker ivägen ibland som oxå ska göras.

Men nu måste jag ta hand om Bellisen, ska snart hämta storasyster... Sen ska vi hem o börja med maten. Tror de blir kyckling med ris o så ska ja göra curry sås *mmm*


Ha det bra..

Puss&Kram

Inga kommentarer: