lördag 8 november 2008

Byta Blogg Inom Kort Tror Jag

Yes..Ja kommer nog att byta till Blogg.se Jag vet inte hur man designar denna blogg o ingen som kollar den ialf typ o ingen som skriver hur man designar..Jobbigt. Ja vill inte ha denna blogg så här. Tror den andra är lite lättare. Men ja vet inte måste man inte ha photoshop för det liksom. Då blir de som ett Kollage på sidan. typ...jaja
Har haft tråkigt idag. Patric bara jobbar o jobbar, måste han ju men de är sjuuukt tråkigt. O dåligt väder så man blir bara deppad. FAAAN va jag är på "gnällhumör" just...De får ni leva med
Har precis börjat med mina P-piller vilket gör att ja blir lite deprimerad av dom. Sen är de väl mycket hemma som gör att de blir deppigt. Inte mellan mej o Patric. Utan de är lgh. Ja verkar inte få någon ordning någon gång. Men NU JÄVLAR säger ja bara. Jag fyller år den 18:e nu. Och jag ska ha "fest" eller "kalas" om man säger så. Blir väl lite släktingar mm. O då ska de faaan vara klart. Essas rum o vardagsrummet + hallen ska verkligen vara klar. Om de är så att ja ska jobba hela natten lååång...
Nu orkar ja inte skriva mera..Men ja har mejlat Blogg.se för ja kan inte bli medlem. (raderade min blogg ja hade innan för att göra en ny) men den säger att min epost redan finns reggad...huh jobbigt liksom
Men ha de bra..Ska nog kolla på Hulken 2 ja laddade ner för några veckor sedan. Den är gyyymt bra. Såg 1:an på Tv4 Film idag på eftermiddagen. O vart sugen på se 2:an
Men vi hörs

Puss o Kram

Inga kommentarer: