onsdag 5 november 2008

Love Is In The Air


Jag vore ingenting utan dej och dina känslor för mej. Jag vet att vi ibland inte tycker samma och kanske inte är på samma plan. Men det gör mej inget. För du är världens mest underbaraste man. När jag ser dej med vårat dotter, lyser du upp som självaste solen själv. Det är så mycket kärlek inom dej. Du kan ge så mycket till oss. Det finns så mycket över.. Kan kan inget annat en att tänka på då jag liknar Askungen och säger JA! till dej i kyrkan. Den dagen jag längtar efter. Jag längtar tills du blir min man. Tills du verkligen blir min på riktigt. Inför Gud o inför våra familjer.. Den känslan att stå där inför alla och blotta min kärlek. Att få se in i dina ögon och med ett leende på läpparna säga JA. Att se din lycka, att se din kärlek.

Längtar tills dagen då vi går igenom alla planer för hus vi vill ha. Min kärlek för dej är oändlig...
Jag älskar dej så Patric...
Föralltid du i mitt hjärta..
Föralltid oss

Inga kommentarer: