måndag 3 november 2008

Ny Vecka Igen.

Ja nu har jag ialf lämnat Kråkan på dagis och sitter nu här för en morgon bloggning. "Hihi"..Typ min "frukost". Nä den ska ja göra strax. Undrar när Patric ska upp.? Innan jag gick till dagiset så gjorde han en flaska ersättning till Bellan o nu sover dom som två tokar där inne...Man borde egentligen gå in o fota lite...*skratt* alltid gulligt med såna kort.

Blir väl te och macka eller gröt. Har inte bestämmt mej ännu!!! Jaha idag vad ska vi göra då? Hmm skulle behöva gå ner i källaren o försöka hitta Essas vantar. Overallen har vi. En bättre mössa ska ja införskaffa när B-bidragen kommer o sen ska vi vara fiiina för den 26:e är vi bjudna till "BLÅA HALLEN" i Stadshuset för att vi ska få ett graverat "kor" som Isabelle ska ha när hon får gå in gratis mm på Gröna Lund. Sen skulle dom fota o ställa frågor. Så jag hoppas man kommer i tidningen.?! Men de va ju inte så många barn som föddes i Stockholms området Fred den 8/8-08. Men det är en TOPPEN häftigt personnr.. Liiiite avis. hahah...

Nä men idag ska ja dit ner hoppas ja. Nä men vi måste ialf slänga massa saker o vi måste ner. De finns andra saker ja vill titta efter. Typ hela mitt liv ligger i lådor. Har egentligen inte mycket uppe som är mitt. Men de belv ju så när vi flyttade hit o de va redan dax för renovering i hallen. Jävla dåligt at få flytta in i ett "ruckel" denna lgh om den hade synts så hade den blivit "låst" o uppfixad med de som behövdes. Men den slank igenom. Skulle ja sparkat den gubben/kärringen som gjort den besiktningen o inte bedömt den "för dåligt skick"... För den va verkligen inte fin när vi kom hit. Men ialf sen så hade ja en jobbigt graviditet på slutet. Bara ont o trött. Så ja orkade ju inte. Kunde inte ens diska så höll ja på ramla ihop för de gjorde såå ont i ryggen. Sen när hon väl kom då hade man ju inte tid att springa ner dit o röja. Ja hade väldigt ont i magen o kunde inte gå så lätt. Låg mest i sängen o ammade o försökte sova själv för att orka med allting. Men nu är allting bättre...Nu försöker ja hinna med så mycket som möjligt...
Men det är inte att man får den tiden eller så är det andra saker som kommer emellan...Inte vet jag..

Nu ska jag föresten surfa vidare en stund innan ja/vi äter. För de va en viktig sak ja just kom på när ja va på vägen hem (men de är hemligt hahahah)

Ha det bra idag. Puss o Kram

Inga kommentarer: