måndag 3 november 2008

Slut På Måndag..In Med Tisdag

Jaha nu va Måndag slut da. Gjorde inte mycket idag. Jo lämnade Esmerala på förskolan och gick sedan hem ...Ja tror ja fick bloggsjuka. För ja tror ja bloggade när ja kom hem...(!?) ööhh aja så kan de gå när man är trött då vet man varken in eller ut. Sedan gick ja och la mej igen vid halv 9 el. 9 tiden. Bellan låg brevid Papsen o myste (ZzzZzzov) så då vart ja liiite avundsjuk. Så ja ville oxå. Därför kröp jag ner brevid och somnade snällt en stund till. Jag har verkligen varit jääätte trött idag. Sov av o till fram till kl 12 med Bellisen. Oohhh hatar att ligga till sååå sent. Men vad gör man när man är riktigt baouta trött (tror de stavas så) hmm what ever...



Patric köpte James Bond "Quantum Of Solace" och det är faktiskt ganska svårt. Verkade vara ett bugg i det då när Patric spelade 1:a gången. För han kom aldrig till ena checkpointen o fick se "film" snutten o panga på gubbar o sen göra om allting. Sen när han kommer fram till gubben man tar senare då säger spelet "Mission Failed". O sen höll de på så. Stackars älsklingen höll på spela de 5-6ggr innan han gav upp. Men när ja skulle spela klarade jag det. O nu sitter han o spelar på min Saving så nu går de bättre. Men de gick ännu ingen gång att spela på hans saving som han hade. De blev heeelt galet..Tråkigt. Undrar varför..?!



Men såna spel är roliga o lite kluriga. Men de får int vara för extremt för då blir de bara uttråkande o dåligt. Man måste ju kunna klara de någon gång. O ja/vi vill ju inte ta till fusk (de brukar ja göra) :/ för ibland blir de svårt. O ibland vill man bara hjälpa till på traven. Ja men ta The Sims tex. De går (inte för mej) att spela de spelet utan fusk. För man får inga pengar o man kan då inte göra de man vill. För de kostar ju att bygga. Men jag vet ju att själva spelet går ju ut på att de är som verligheten o att de inte alls ska vara lätt. Ja menar hur lätt är de med jobb o "bygga hus"..?! :/



Jaja..Nä men nu ska ja be Patric stänga av så vi kan myyysa till en film tillsammans innan vi sover..=) Älskar den mannen av hela mitt hjärta...*puss älsklingen min*



Godnatt alla Bloggersh Puss&kram

Inga kommentarer: